תוכן עניינים

תאילנד: מזג אוויר

תאילנד מחולקת לשלושה אזורים: צפון, מרכז ודרום. כל אחד מהאזורים מאופיין באופי שונה של אקלים. ריכזנו לכם כאן כל מה שאתם צריכים לדעת על העונות שהכי כדאי לבקר במהלכן בתאילנד. אם אתם רוצים להתעדכן בזמן אמת ממטיילים שנמצאים ביעד שאתם מתכננים לבקר בו, מוזמנים להיכנס לקבוצת הוואטסאפ שלנו.

תאילנד: מזג אוויר

עונות בתאילנד

בתאילנד יש אקלים טרופי – זה אומר שתמיד חם ולח. עונת התיירות בתאילנד היא העונה היבשה, בין נובמבר לתחילת אפריל. בתקופה זו מזג האוויר נעים יחסית ולא יורד גשם. החודשים החמים והגשומים ביותר הם יוני-אוקטובר. 

אזור צפון ומרכז תאילנד

העונה הקרה: בחודשים נובמבר עד פברואר. מזג האוויר נעים והכי מומלץ לבקר בתקופה הזאת.

העונה החמה: בחודש מרץ עד מאי, הטמפרטורות גבוהות מאוד (יכולות להגיע ל-40 מעלות), הלחות גבוהה. לא מומלץ לבקר בצפון בעונה הזאת כי מתחילה עונת השריפות, בה החקלאים שורפים את היבול שלהם ויש זיהום אוויר גבוה מאוד!

העונה הגשומה: מיוני ועד אוקטובר, מדובר בעונה לא צפויה בכלל. הלחות גבוהה מאוד וכך גם הסיכויים לגשם, יכול להיות שלא ירד גשם כמה ימים ויכול להיות שתתקעו במלון במשך שעות רבות בגלל מונסונים.

באזור דרום תאילנד (האיים) 

בצד המזרחי: באיים המפורסמים כמו קופנגן, קוסמוי, קוטאו מומלץ לנפוש בין החודשים פברואר-ספטמבר (העונה היבשה).

בצד המערבי: באיים כמו פוקט, קופיפי, קראבי  מומלץ לנפוש בין החודשים דצמבר עד מרץ (העונה היבשה).

טיפ מאיתנו: עונות זה דבר טריקי. מצד אחד זה יכול להיות אחלה לא לטייל בעונה (וזה גם יכול להוזיל לכם את הטיול משמעותית), מצד שני, זה יכול לבאס לכם את הטיול ובמקרים מסוימים אף להיות מסוכן. כדאי להתייעץ עם אנשים שכבר נמצאים במקום או ביקרו שם לאחרונה. מוזמנים להצטרף לקבוצה שלנו ולהתחבר לאנשים שנמצאים ביעד שאתם רוצים לטוס אליו.