תוכן עניינים

קו פנגן (Koh Phangan)

קו פנגן ידוע בעיקר בזכות מסיבות הפולמון המפורסמות שלו, אבל מציע הרבה יותר מחיי לילה. עם חופים מדהימים, יערות גשם והמון סוגים של אטרקציות, קו פנגן הוא יעד מושלם לכל המטיילים – מחובבי המסיבות ועד למי שמחפש שקט ושלווה בטבע. קו פנגן הפך להיות מוקד לא רק עבור מטיילים – אלא גם של קהילת הנוודים הדיגיטליים הגדולה ביותר בדרום מזרח אסיה.

קו פנגן (Koh Phangan)

דרכי הגעה ותחבורה

הגעה לאי: הדרך הנפוצה ביותר להגיע לקו פנגן היא במעבורת מקו סמוי, פוקט או סוראט טאני. המעבורות מקו סאמוי יוצאות מספר פעמים ביום וההפלגה אורכת כ-30-60 דקות.

טיפ מאיתנו: לפני שאתם עולים למעבורת, תציינו לאן אתם צריכים להגיע בקופנגן ובהתאם תיקחו מעבורת שתיקח אתכם למזח הקרוב ליעד שלכם.

תחבורה בתוך האי: בתוך קו פנגן ניתן להתנייד באמצעות מוניות, טוקטוקים ואופנועים להשכרה. מומלץ להשתמש באפליקציית Grab להזמנת מוניות (היא הזולה ביותר).

אטרקציות מרכזיות

חוף הדרין (Haad Rin Beach)

חוף מפורסם הידוע בזכות מסיבות הפולמון הגדולות המתקיימות בו מדי חודש. ביום, החוף מציע מים צלולים וחולות לבנים, ובלילה הופך למוקד חיי הלילה של האי.

חוף תונג נאי פאן (Thong Nai Pan)

חוף יפהפה ושקט יותר הממוקם בצפון-מזרח האי, מתאים למי שמחפש להירגע ולהתפנק בנוף טרופי מרהיב.

פארק הלאומי תאן סאדט (Than Sadet National Park)

פארק לאומי עם מפלים מרהיבים, יערות גשם צפופים ונוף הררי. מקום מושלם לטיולים רגליים ולטבילה במפלים הקרירים.

הר הקופ (Khao Ra)

הנקודה הגבוהה ביותר באי, ממנה ניתן ליהנות מנופים עוצרי נשימה של כל האזור. הטיפוס להר מתאים למטיילים מנוסים ומציע חוויית טרקינג מעולה.

הכפר הצף של קו מא (Koh Ma)

אי קטן המחובר לקו פנגן ברצועת חוף צרה. מקום נהדר לחובבי שנורקלינג.

טיפים ודברים שחשוב לדעת

עונות: העונה המומלצת לביקור בקו פנגן היא בין נובמבר לפברואר, כשהמזג האוויר יבש ונעים. ממרץ עד מאי חם מאוד והלחות גבוהה. בעונה הגשומה, יוני-אוקטובר, יש מזג אוויר לא יציב ומונסונים (אפשר לטייל בתקופה הזאת אך תקחו בחשבון שכנראה יהיה גשום כמה שעות במהלך כל יום).

נופש: במידה ואתם מחפשים חופשה שקטה ניתן להגיע לאי יום לאחר הפולמון. האי מתרוקן ונהיה שקט.

פולמון: במידה ואתם בוחרים ללכת לפולמון תדאגו לסגור חדר מראש. לאחר הפולמון תדאגו להסיר את צבעי הגוף מהגוף מאחר ובמידה והצבע יעבור למצעים, המלון ישתמש בפקדון מזומן שלכם.

נוודות דיגיטלית: האינטרנט בקופנגן מהיר במיוחד, ניתן לעבוד משם ויש הרבה מתחמי עבודה ובתי קפה טובים. בנוסף, קו פנגן מציע לייף סטייל מערבי וקהילת נוודים גדולה ותומכת.

הארכת ויזת תייר: בקו פנגן יש משרד הגירה מקומי ותוכלו להאריך את ויזת התייר שלכם.