תוכן עניינים

קאו סוק (Khao Sok)

קאו סוק הוא אחד הפארקים הלאומיים היפים ביותר בתאילנד. הפארק ממוקם בדרום המדינה, ומשלב ג'ונגל, נהרות, מפלים, חיות בר וצמחים מיוחדים (כמו הפרח הכי גדול בעולם). אפשר לטייל בשמורה כמה ימים וללון במקומות מיוחדות -בבונגלוס על האגם, בבקתות עם נוף להרים ובשמורה עצמה. אם אתם חובבי טבע, קאו סוק הוא יעד חובה בתאילנד. בשביל להיות מעודכנים בכל מה שצריך ביעד הזה – מוזמנים להיכנס לקבוצת הוואטסאפ של קאו סוק.

קאו סוק (Khao Sok)

דרכי הגעה ותחבורה

הגעה לקאו סוק: הדרך הנוחה ביותר להגיע לקאו סוק היא בטיסה מבנגקוק לפוקט או לסוראט טאני. משם, ניתן להמשיך בנסיעה של כ-2-3 שעות באוטובוס או במונית עד לפארק הלאומי קאו סוק.

תחבורה בתוך הפארק: בתוך הפארק עצמו, ההתניידות היא ברגל או באמצעות סירות בקאו סוק לייק (Cheow Lan Lake). ניתן לשכור מדריך מקומי או להצטרף לטיולים מאורגנים.

אטרקציות מרכזיות

קאו סוק לייק (Cheow Lan Lake)

אגם מלאכותי מדהים ביופיו עם מים צלולים אשר מוקף בצוקים מרהיבים. ניתן לצאת לשייט בסירה, לשחות באגם או להתארח בבונגלוס הצפים על המים.

טרקים ביער הגשם

קאו סוק מציע מגוון מסלולי טרקים המתאימים לכל הרמות. תוכלו להתרשם מהנוף הירוק, מפלים מרהיבים ולפגוש חיות בר כמו פילים, קופים וציפורים נדירות.

מערת הנטיפים (Nam Talu Cave)

מערה מרשימה ומומלצת מאוד. הטיול במערה כולל הליכה במים וצלילה בין סלעים, כך שמומלץ להביא ביגוד מתאים ונעליים נוחות.

מערת הקורל (Coral Cave)

מערה ייחודית המלאה בתצורות נטיפים דמויות אלמוגים, מומלץ לבקר במסגרת טיול מאורגן עם מדריך מנוסה.

אטרקציות נוספות

בנוסף, תוכלו לשוט ברפסודות, לצפות בפרח הכי גדול בעולם (רפלסיה גדולה), לעשות טיובינג, לישון בשמורת טבע, לנהוג ברייזרים ועוד המון אטרקציות שוות!

טיפים ודברים שחשוב לדעת

עונות: העונה המומלצת לביקור בקאו סוק היא בין נובמבר לאפריל, כשהמזג האוויר יבש ונעים. בחודשים מאי עד אוקטובר יורדים גשמים כבדים, והמסלולים עלולים להיות בוציים וקשים להליכה. 

לבוש: מומלץ להגיע לטיולים בקאו סוק עם מעיל גשם (לפעמים הגשמים יכולים להפתיע, גם בעונה היבשה). כדאי להצטייד במכנסיים נוחים וארוכים וספריי נגד יתושים. בנוסף, תארזו בגדים חמים לערבים הקרירים.

לינה: בקאו סוק יש מגוון רחב של אפשרויות לינה, מהוסטלים זולים ועד לריזורטים מפוארים ובונגלוס צפים על האגם. מומלץ להזמין מקום מראש.

טיולים: כדאי לשכור מדריך מקומי שמכיר את הפארק ויוכל להראות לכם את המקומות המיוחדים ולהסביר על הצמחייה והחיות.

ציוד: בקאו סוק יש מספר חנויות קטנות, אך מומלץ להצטייד במים, חטיפים וקרם הגנה לפני היציאה למסלולים הארוכים.