תוכן עניינים

מדיהה (Madiha, Matara)

מדיהה היא עיירה שקטה עשירה ברצועות חוף הקטנות, בריכות טבעיות וג'ונגל הטרופי סביבה. יופי בתולי וטבעי, חזרה לחופים שהפכו את סרי לנקה ליעד חופים וגלישה מוכר.

אמנם העיירה שקטה אך למזלנו לא ממש נטושה – יש פה בדיוק מספיק מלונות, מסעדות, אנשים ותשתיות ליצירת אווירת ציל מצוינת ושהייה אידיאלית.

אם חשקה נפשיכם ביעד מחוץ למסלול התיירים בסרי לנקה , מדיהה היא אפשרות מעולה.

מדיהה (Madiha, Matara)

איך מבלים במדיהה?

The Doctor's House מארח שני אירועים בכל שבוע. ביום רביעי ישנם די ג'יים חיים המנגנים מיקס של מוזיקת האוס וטכנו, אווירת פסטיבל אירופאית וכיפית במיוחד. בשבת, מארחים להופעות מוזיקה חיה מקומית בסגנונות ג'אז, אינדי או רוק. בשבת יש גם מרקטים שווים בזמן השקיעה. המלצה שלנו, להגיע בעת השקיעה, למצוא מקום נעים לשבת ולחכות למסיבה שתתחיל עם קוקטיייל ביד.

יום בבריכה ב-Spindrift אם אתם מחפשים הפסקה מהגלים, הרחק מהמלח והחול, נסו את הSpindrift. המקום הזה, כנראה המקום הכי ציל בעיירה, מקום מפגש, סטודיו ליוגה ובר על הגג עם נוף שווה.

פינג פונג ב-Sand Bank  בר היפסטרי קטן בבעלות מקומית, השוכן ליד הספוטים העיקריים לגלישה, והוא מציע את האווירה הכי טובה בעירה. עם משקאות זולים, אוכל זול, מוזיקה נהדרת.

Safari at Udawalawe National Park ספארי בפארק הלאומי אודאוואלה, הפארק נמצא במרחק שעה וחצי נסיעה ממדיה וזהו הפארק האהוב עלינו בסרי לנקה. כשתצטרכו הפוגה מבגד הים, החופים והגלים.

ספארי עולה כ-70 דולר לאדם לספארי לחצי יום, כארבע שעות. ומאה דולר לספארי ליום מלא. אנו ממליצים לעשות ספארי לחצי יום ולהתחיל בבוקר המוקדם כאשר החיות פעילות יותר לפני שהשמש מחממת. אם תארגנו קבוצה, תוכלו לקבל הנחה על ג'יפ.

יוגה בסרף לודג' – כשתצטרכו הפוגה לשרירים או סתם רגע של מדיטציה

היכן גולשים במדיהה:

מדיהה אולי לא הכי מפורסמת כיעד גלישה בסרילנקה, אבל זה מה שהופך אותה למקום המושלם להימנע מהמוני התיירים ולהנות מפיק כמעט ריק. כל הפוינטים במדיה הן על ריף, מתאימות במיוחד לגולשים מנוסים ובינוניים.

ישנם שני נקודות גלישה עיקריות בעיירה – מדיהא רייט ומדיהא לפט, שממוקמות במפרץ הקטן בין ה-Swell Shacks וה-Surf Lodge.

מדיה רייט- הוא גל עמוק בריף, שמציע גל רייט כיפי וארוך מאוד. ומדיה שמאל משתרע על ריף רדוד במיוחד, שקט, עם אחד מהברלים הכי טובים באי.

הריף עדיין חי ומתפתח, הים מלא באלמוגים והחוף נשמר מפיתוח של מלונות ובניינים, מה שנותן לו את האווירה של אי בודד. אם אתה יודע לגלוש, אתה חייב לנסות את הגלים במדיהה.