תוכן עניינים

וויליגמה (Weligama)

עיירת חוף טרופית קלאסית, נגישה, פשוטה ושווה ביותר!

וויליגמה הינה המרכז התיירותי של האזור, למרות שחלה בתקופה האחרונה נדידה דרומה. כאן לרוב מרוכזות המסיבות, המסעדות ובתי הקפה האידיאליים. לאורך רצועת החוף נפרשת העיירה, נהגי הטוקטוק בצדדים יקחו אותם בכל רגע נתון לאן שתצטרכו, הכל קרוב, קל, טעים וזול.

אפשר להרגע, הגעתם!

וויליגמה (Weligama)

איפה מנשנשים?

Fish Point

מסעדת דגים פופולרית בוויליגמה, הידועה בזכות הדגים ומאכלי הים הטריים והטעימים שלה. ממוקמת על החוף, מחירים נגישים, מה שכן, צריך להגיע עם הרבה סבלנות, בעונת התיירות לוקח זמן לאוכל להגיע.

Nomad Café & Boutique

בית קפה אירופאי נעים, הקפה השווה ביותר באי. מציע אוכל בריא וטעים, כולל מנות טבעוניות.

Ceylon Sliders Rooftop Café

מסעדה עם נוף שווה לים שמציעה תפריט עשיר של מאכלים בינלאומיים ומקומיים. מקום מעולה לארוחת ערב רומנטית, אחלה המבורגר.

Tiki Cliff Top Restaurant היא מסעדה תאילנדית פופולרית בוויליגמה, הידועה בזכות האוכל התאילנדי המסורתי והאווירה הייחודית שלה.

Bangkok Kitchen היא מסעדה תאילנדית מומלצת בוויליגמה, המציעה חוויית אוכל תאילנדי אותנטית ואיכותית

כדי להתנייד ברחבי סרילנקה, לעבור בין המסעדות והפיקים כמו מקומיים, אפשר להשכיר אופנוע, אפשר להעזר בטוקטוקים בצדי הדרך ואפשר להשכיר טוקטוק. לחברי הקהילה שלנו יש עשרה אחוזי הנחה בהשכרת טוקטוק.

איפה גולשים באזור?

ספוט גלישה בוויליגמה

Weligama Beach

אחד מחופי הגלישה הפופולריים ביותר באזור, מתאים במיוחד למתחילים. החוף ארוך ורחב עם גלים מתונים כמעט כל העונה מה שמאפשר ללמוד ולהשתפר במהירות

המון בתי ספר לגלישה לאורך הרצועה המציעים שיעורים וציוד להשכרה

Fisherman’s Reef

ספוט גלישה נוסף בוויליגמה, המתאים יותר לגולשים ברמת ביניים ומתקדמים. המקום מציע גלים חזקים יותר וזרמים שונים, מה שמאתגר יותר לגולשים מנוסים.

ספוט גלישה במידיגמה (עשר דקות מוויליגמה)

Lazy Left

ספוט גלישה מפורסם במידיגמה, המציע גלים ארוכים ללפט. מתאים לגולשים ברמת ביניים ומתקדמים.

Rams Right

ספוט גלישה רייט גלים חדים ומהירים, המתאים לגולשים ברמת ביניים ומתקדמים. הגלים כאן קצרים יותר אך אינטנסיביים, וניתן למצוא כאן גולשים מנוסים שנהנים מהאתגר.

Plantations

נקודת גלישה נוספת במידיגמה, עם גלים ארוכים המתאימים לגולשים ברמת ביניים. הספוט מפורסם בזכות הנופים היפים והתנאים האידיאליים לגלישה.

 

אם חפצה נפשכם בצילומים מימי גלישה מעולים, סידרנו לכם הנחה עם כמה מהצלמים הטובים בחוף, עם ציוד מקצועי שיוציאו לכם תמונות של אלופים.

אם מאסתם בחופים ובצ'יל, יש גםם אטרקציות שיכולות להעלות לכם את האדרנלין. מוויליגמה יש כמה טיולי יום שווים ומומלצים,

מסנפלינג מפלים ובודי רפטינג בקיטולגאלה לטיול ביערות הגשם. לחברי הקהילה שלנו יש כמובן עשרה אחוזי הנחה לכל טיול ואת המדריכים המומלצים ביותר.