תוכן עניינים

הכל על נפאל

קהילת מזרח מברכת אתכם על הגעתכם לממלכת הטרקים של המזרח- נפאל!

נפאל שוכנת בין שתי המעצמות המאוכלסות בעולם, הודו וסין. כשהריה הגבוהים משמשים כמעין חיץ פיזי ביניהן. חלק ניכר משטחה מורכב מרכס הרי ההימלאיה, כולל המקום הגבוה בעולם, הר האוורסט. כ-19 אחוז משטחה של נפאל מוכרזים כשמורות טבע וחי!

שטח המדינה הוא הררי, אך עם גיוון רב. ישנם שלושה אזורים גאוגרפיים עיקריים : טראי (שפלה) שטוחה בדרום, במרז הרים נמוכים וגבעות במרכז, והרי ההימלאיה הגבוהים ברצועה הצפונית. בין ההרים הידועים נמנים הר האוורסט, בן 8,848 המטרים, וכן פסגות נוספות מעל 8,000 מטרים, כמה מהן נמצאות ברכס האנאפורנה .מבין 14 הפסגות הגבוהות בעולם, 8 נמצאות בשטחה של נפאל. מסיבה זו הפכה נפאל ליעד תיירותי מבוקש, ויש המחשיבים את נופיה כיפים בעולם.

הכל על נפאל

נפאל אמנם ידועה בטרקים המרהיבים, המאתגרים והיפים שלה. אך היא מגלמת בתוכה גם תרבות טיבטית ובודהיסטית עשירה, מקדשים, טיולי יום, אזורי צ'יל וכפרים אותנטיים ויפים.

עיר הבירה של נפאל היא קטמנדו, היא מרכז הציווילזציה של העיר. והעיר השניה בגודלה היא פוקרה, עיר פחות סואנת היושבת על אגם Phewa Tal בין פסגות הרים המתנשאים לגובה של יותר מ-8,000 מטרים.

 

כדי לטייל בנפאל ולהנות משאר הדברים שיש למדינה להציע, יש לתכנן את הטיול בקפידה בהתאם לעונות השנה.

כדי להיכנס לנפאל יש צורך בוויזה. הויזה ניתנת ל15\30\90 יום. אין צורך להנפיק ויזה מראש, ניתן לעשות זאת בשדה התעופה בקלות ובמהירות. כדי לקצר תהליכים ניתן למלא מראש טופס בקשת ויזה באתר ההגירה הנפאלי. בדרך כלל ישנה נטייה להסתבך עם הטופס. המלצתנו, למלא את הכל בשדה.

כחצי שעה נסיעה מקטמנדו ישנו שדה התעופה הבינלאומי היחיד (בפועל) במדינה.

אין טיסות ישירות מהארץ לנפאל. שדה התעופה הקרוב ביותר נמצא בהודו, כשעת טיסה אחת.  יש אפשרות לבצע מעברים קרקעיים יחסית נוחים מהודו.