תוכן עניינים

איך אוכל להתנייד באופן עצמאי בווייטנאם?

איזה אלופים, החלטתם שאתם רוצים לטייל בווייטנאם באופן עצמאי, קבלו כמה טיפים  איך לעשות את זה נכון.

 

איך אוכל להתנייד באופן עצמאי בווייטנאם?

השכרת/רכישת קטנוע או אופנוע בוויטנאם

ברוב הערים והכפרים ניתן להשכיר קטנועים מההוסטלים או חנויות להשכרת/רכישת קטנועים. זוהי דרך יעילה וזולה להתנייד בין האטרקציות המקומיות. אנחנו ממליצים מאוד לבדוק את הקטנועים ולצלם כל נזק על האופנוע כמו שריטות או מכות לפני ההשכרה, ולהשתמש רק ברישיון נהיגה בינלאומי חוקי. תשמרו על עצמכם ועל הבטיחות שלכם, מומלץ להימנע מלהשאיר דרכון כפיקדון.

על אותו העיקרון, ניתן לרכוש קטנוע/אופנוע דרך קבוצות בפייסבוק, ולמכור אותו לפני שמסיימים את הטיול(לפעמים המקומיים ישלמו אפילו יותר בגלל שמדובר בקטנוע/אופנוע שמגיע מזר)

במידה ואתם לא יודעים לרכב על אופנוע/אין לכם רישיון ישנם פתרונות נוספים

איזיריידר בווייטנאם
למי שאין רישיון לרכב על קטנוע, איזיריידר הוא פתרון מצוין. מדובר ברוכב מקומי שמכיר את השטח ומרכיב אתכם על האופנוע באטרקציה בצורה בטוחה. אבל חשוב להדגיש שהפתרון הזה הוא לא פתרון להתניידות ברחבי המדינה, אלא באטרקציות פנימיות שמחייבות רכיבה על אופנוע.
ניתן לסגור את האיזיריידרים דרך סוכנויות שונות כחלק מטיולים מאורגנים.

ג'יפ בשימוש לאטרקציות

אפשרות בטוחה יחסית נוספת היא השכרת ג'יפ עם נהג צמוד שמלווה אתכם בטיולי היום שלכם. ניתן לסגור שירות זה דרך סוכנויות, הוסטלים, וגסטהאוסים. נהגי ג'יפ מקומיים מכירים את השטח היטב ומציעים חוויית נסיעה בטוחה ונוחה.

השכרת רכב

למרות שלא קיימת באופן מוסדר, ניתן להשכיר רכב בויאטנאם לפי ימים, והמחיר הממוצע יהיה באזור ה500,000 דונג ויאטנאמי, תלוי באיזה סוג רכב תבחרו.

ניתן להגיע לסוכניות האלו דרך הפייסבוק כשמדובר באנשים ויאטנאמים פרטיים וחברות ויאטנאמיות שמכירות רכבים.